Web-Patient
Forside>
Tilbage

Borger – Spørgsmål/svar

Kan Internet Explorer anvendes som browser?

Web-Patient understøtter ikke Internet Explorer.

Vi anbefaler at du i stedet anvender enten Microsoft Edge eller Google Chrome.  

Der ligger ikke et Web-Patient skema til mig

Hvis der ikke er et Web-Patient skema til dig, skal du kontakte den læge som skulle have sendt det til dig.

Web-Patient fungerer ikke optimalt

Ryd browser data på pc/mobil telefon:

Hvis visningen af Web-Patient.dk ikke er optimal, i form af manglende felter, felter står forkert på siden eller lign, kan det være en god ide at slette cookies og midlertidige filer. Se hvordan her:

Sletning af filer

Forsikringsblanketter: Hvornår kan mit samtykke genanvendes?

Et samtykke er gyldigt i et år, og derfor skal du ikke underskrive et nyt samtykke hvis der allerede findes et gyldigt til formålet.

Hvordan logger jeg på Web-Patient?

Du kan logge ind på Web-Patient.dk med din private MitID.

Der er ikke mulighed for at lave log in med brugernavn og password, da dette ikke lever op til vores sikkerhedspolitik.

Tandlægeklinik kan ikke vælges

Har du en tandlæge forsikringssag og ikke kan fremsøge tandlægen i Web-Patient,

kontakt da venligst den pågældende tandlæge og gør opmærksom på problemet.

Mobil/iPad: Blanket/FP-attest vises ikke korrekt

Hvis blanketten/attesten ikke vises korrekt eller der mangler felter kan det være en fordel at vende mobil/iPad 90 grader, så den ligger på den lange side.

Hvis dette ikke afhjælper problemet, skal du åbne Web-Patient.dk på en PC.

 

FP-attester: Jeg kan ikke underskrive samtykke

Du skal downloade samtykkeerklæringen for at få mulighed for at underskrive den. Vær opmærksom på at samtykkeerklæringen åbner i et nyt vindue. Herefter skal du tilbage til Web-Patient for at underskrive samtykket.

Hvordan sletter jeg midlertidige filer i browseren

Følg nedenstående link for at se hvordan du kan slette midlertidige filer:

Sletning af filer

Tekst på knappen: "Send til lægen" er ændret til "Send skema"

Tekst på knappen: "Send til lægen" er ændret til "Send skema". Det er kun teksten der er ændret,

skemaet sendes som tidligere til den læge/ behandler som har bedt dig om at udfylde skemaet.

Login ikke muligt

Login til Web-Patient styres af NemLog-in. Er der drift problemer hos NemLog-in, kan login fejle.

Se status på digitaliser.dk :