Borger – Spørgsmål/svar
-
Kan Internet Explorer anvendes som browser?
-
Web-Patient understøtter ikke Internet Explorer.
Vi anbefaler at du i stedet anvender enten Microsoft Edge eller Google Chrome.
-
Der ligger ikke et Web-Patient skema til mig
-
Hvis der ikke er et Web-Patient skema til dig, skal du kontakte den læge som skulle have sendt det til dig.
-
Web-Patient fungerer ikke optimalt
-
Ryd browser data på pc/mobil telefon:
Hvis visningen af Web-Patient.dk ikke er optimal, i form af manglende felter, felter står forkert på siden eller lign, kan det være en god ide at slette cookies og midlertidige filer. Se hvordan her:
-
Forsikringsblanketter: Hvornår kan mit samtykke genanvendes?
-
Et samtykke er gyldigt i et år, og derfor skal du ikke underskrive et nyt samtykke hvis der allerede findes et gyldigt til formålet.
-
Hvordan logger jeg på Web-Patient?
-
Du kan logge ind på Web-Patient.dk med din private MitID.
Der er ikke mulighed for at lave log in med brugernavn og password, da dette ikke lever op til vores sikkerhedspolitik.
-
Tandlægeklinik kan ikke vælges
-
Har du en tandlæge forsikringssag og ikke kan fremsøge tandlægen i Web-Patient,
kontakt da venligst den pågældende tandlæge og gør opmærksom på problemet.
-
Mobil/iPad: Blanket/FP-attest vises ikke korrekt
-
Hvis blanketten/attesten ikke vises korrekt eller der mangler felter kan det være en fordel at vende mobil/iPad 90 grader, så den ligger på den lange side.
Hvis dette ikke afhjælper problemet, skal du åbne Web-Patient.dk på en PC.
-
FP-attester: Jeg kan ikke underskrive samtykke
-
Du skal downloade samtykkeerklæringen for at få mulighed for at underskrive den. Vær opmærksom på at samtykkeerklæringen åbner i et nyt vindue. Herefter skal du tilbage til Web-Patient for at underskrive samtykket.
-
Hvordan sletter jeg midlertidige filer i browseren
-
Følg nedenstående link for at se hvordan du kan slette midlertidige filer:
-
Tekst på knappen: "Send til lægen" er ændret til "Send skema"
-
Tekst på knappen: "Send til lægen" er ændret til "Send skema". Det er kun teksten der er ændret,
skemaet sendes som tidligere til den læge/ behandler som har bedt dig om at udfylde skemaet.
-
Login ikke muligt
-
Login til Web-Patient styres af NemLog-in. Er der drift problemer hos NemLog-in, kan login fejle.
Se status på digitaliser.dk :