Web-Patient
Forside>
Tilbage

Borger – Spørgsmål/svar

Kan Internet Explorer anvendes som browser?

Web-Patient understøtter ikke Internet Explorer.

Vi anbefaler at du i stedet anvender enten Microsoft Edge eller Google Chrome.  

Der ligger ikke et Web-Patient skema til mig

Hvis der ikke er et Web-Patient skema til dig, skal du kontakte den læge som skulle have sendt det til dig.

Web-Patient fungerer ikke optimalt

Ryd browser data på pc/mobil telefon:

Hvis visningen af Web-Patient.dk ikke er optimal, i form af manglende felter, felter står forkert på siden eller lign, kan det være en god ide at slette cookies og midlertidige filer. Se hvordan her:

Sletning af filer

Hvornår kan mit samtykke genanvendes?

Et samtykke er gyldigt i et år, og derfor skal du ikke underskrive et nyt samtykke hvis der allerede findes et gyldigt til formålet.

Hvordan logger jeg på Web-Patient?

Der kan logges på Web-Patient.dk med MitID og NemID.

NemID udfases ved udgangen af oktober 2022, hvorefter kun MitID kan anvendes.

Log in med Brugernavn & Password er ikke muligt, da dette ikke lever op til vores sikkerhedspolitik.

Tandlægeklinik kan ikke vælges

Har du en tandlæge forsikringssag og ikke kan fremsøge tandlægen i Web-Patient,

kontakt da venligst den pågældende tandlæge og gør opmærksom på problemet.

Mobil/iPad: Blanket/FP-attest vises ikke korrekt

Hvis blanketten/attesten ikke vises korrekt eller der mangler felter kan det være en fordel at vende mobil/iPad 90 grader, så den ligger på den lange side.

Hvis dette ikke afhjælper problemet, skal du åbne Web-Patient.dk på en PC.

 

FP-attester: Jeg kan ikke underskrive samtykke

Du skal downloade samtykkeerklæringen for at få mulighed for at underskrive den. Vær opmærksom på at samtykkeerklæringen åbner i et nyt vindue. Herefter skal du tilbage til Web-Patient for at underskrive samtykket.

Hvordan sletter jeg midlertidige filer i browseren

Følg nedenstående link for at se hvordan du kan slette midlertidige filer:

Sletning af filer